1. התובע הגיש תביעה זו נגד הנתבעת, בה מעלה הוא - בין היתר- הטענות העיקריות הבאות:
א. א) התובע נסע לחו"ל בין התאריכים 8.2.11 - 15.3.11 וכבר בתאריך 6.2.11 הודיע התובע לנתבעת, שלא יהיה לו שימוש בפלאפון ולכן ביקש הוא להקפיא את ההתקשרות. התובע מציין, כי כבר בשנים עברו עשה כך ובגין כך שילם סכום סמלי, כפי שקיים בהסכם הנתבעת.
התובע מוסיף גם, שנציגת הנתבעת אמרה לו שהיא לא יכולה להקפיא, משום שאין דבר כזה בחברה הנתבעת, אך התובע בכל זאת הביא לידיעתה, שכבר עשה כך בעבר.
בעקבות טענה זו של התובע, הציעה נציגת הנתבעת לזכות את התובע ב- 50 ש"ח בלבד, אך התובע לא נתן הסכמתו ובהמשך לכך, נסע התובע לחו"ל - כאמור לעיל.
התובע מאשר בעדותו בבית המשפט, שאכן הייתה הצעה כזאת מנציגת הנתבעת (עמ' 1 לפ', ש' 23-24).
ב) בעת שהתובע חזר ארצה, התברר לו שהוא חויב בסכום המלא לחודש פברואר - בניגוד להסכם בינו ובין הנתבעת והיה צריך לקבל זיכוי עבור רכישת מכשיר בסך של 69 ש"ח וזיכוי זה לא בוצע.
בעקבות כך, פנה התובע לנתבעת ונענה רק לאחר כשבועיים.
היות והנתבעת לא נענתה לפניותיו, פנה התובע לחברת האשראי וביצע הכחשת עסקה ע"ס 69 ש"ח ובהמשך לכך, שלחה אליו הנתבעת הודעת חיוב ע"ס 230.84 ש"ח. התובע סרב לשלם סכום זה.
ג) בהמשך לכך, ניתקה הנתבעת את התובע ביום 7.6.11 משירות בצורה שרירותית ללא הודעה מוקדמת וללא התראה, למרות שעסקינן בפלאפון עסקי בו מנהל התובע את קשרי הלקוחות שלו וזה הפלאפון היחיד שהיה ברשותו באותו זמן.
התובע ניסה לשוחח עם נציגי הנתבעת ולהסביר להם שיש טעות, אך הסבריו לא עזרו.
ביום 27.6.11 הוחזר הקו לשימושו של התובע, אך בינתיים נפגע עסקו, היה צריך להשיג פלאפון חדש וליידע את כולם - דבר אשר גרם לתובע הוצאות כבדות.
ד) התובע מלין על כך, שעד היום לא רוצה הנתבעת להכיר בטעותה ומסרבת לפצותו - אם כי הנתבעת הסכימה לזכותו בסך של 69 ש"ח.
בשל כל האמור לעיל, ולאור התייחסות הנתבעת לתובע - מבקש התובע לחייב את הנתבעת לשלם לו הסך של 2,295.84 ש"ח, הכולל בחובו: עבור חיוב לחודש פברואר בסך של 230.84 ש"ח, עבור פרק הזמן מ-8.3.11- 15.3.11 בסך של 65 ש"ח, עבור נזק שנגרם לעסקו בסך של 2,000 ש"ח.
2. הנתבעת הגישה כתב הגנה, בו מבקשת היא לדחות את תביעת התובע, בהיותה חסרת בסיס עובדתי ו/או משפטי, שכן התחייבויות הנתבעת כלפי התובע מולאו כסדרן ושטענות התובע הן טענות בעל פה הסותרות הסכם בכתב והנתבעת מכחישה זכאות התובע לסעד כלשהו.
בנוסף לכך, מעלה הנתבעת הטענות העיקריות הבאות:
א. א) התובע התקשר עם הנתבעת בהסכם לאספקת שירותים סלולאריים, במסגרתו רכש התובע מכשיר פלאפון נייד במסגרת תוכנית "חבילה מושלמת לעסקים" וכל פרטי העסקה מפורטים בהסכם בכתב החתום על ידי התובע.
ב) לא קיימת אפשרות להקפאה של המנוי, כפי שהובהר לו מפורשות על ידי נציגי הנתבעת. לתובע קיימת אפשרות לנתק את הקווים תוך תשלום העלויות הכרוכות בהתנתקות במהלך תקופת ההתחייבות, אך כל זמן שהקווים מחוברים לרשת - בין אם התובע עושה בהם שימוש ובין אם לאו - מחויב התובע בתשלום חודשי קבוע בגינם ועליו לשלם תשלומים אלה בהוראת קבע או כרטיס אשראי.
ג) באשר לטענת התובע, שהיה על הנתבעת לזכותו בסך של 69 ש"ח, הרי שבעניין זה אומרת הנתבעת, שרכישת המכשיר נעשתה במנגנון "חיוב/זיכוי" הנהוג אצל הנתבעת כדבר שבשגרה כלפי כלל לקוחותיה ומהווה תנאי בל יעבור לכריתת הסכמים לרכישת מכשירים חדשים - כפי שהיא מפרטת בסעיף 13 לכתב ההגנה.
מכל מקום, לבקשת התובע, נאותה הנתבעת - לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית - להעניק לתובע זיכוי של 50 ש"ח בתוספת מע"מ.